Hová tűntek a Co/op Roastery kávékülönlegességei❓- Most mindent kiderül 🤫



Biztosan sokan elgondolkodtatok már azon, hova tűntek a Co/op Roastery frissen pörkölt specialty kávéi a webáruházból és a partnereink kínálatából.
 
Szeretném most megosztani veletek a történetemet, a Co/op Roastery háttérinformációit, valamint jövőbeli terveimet.
 
Érdekes lesz, ígérem! Olvasd végig!
 
A történet a COVID-járvány idején kezdődött. Amikor a kávépörkölés lelassult, volt időm átgondolni, hogyan tovább. Saját fizikai üzletet nyissak, vagy maradjak csak online? Bővítsem a pörkölőt, vagy inkább bezárjam? Bővítsük a kínálatot, vagy elég, ha havonta csak 1-2 új kávét pörkölünk? Sok kérdés járt a fejemben…
 
Végül egy izgalmas döntés született: úgy határoztam, hogy belevágok egy nagy kalandba és Ausztráliába utazom, hogy közelebbről is megismerjem a világhírű ausztrál kávékultúrát, és tanuljak a helyi pörkölési technikákról.
 
2022-ben elindultam Sydneybe, ahol egy régi barátom, Tamás, már várt rám a repülőtéren. Az első utunk egy bájos kis kávézóba vezetett a Bondi Beachen. Ott kóstoltam először az ausztrál specialty kávék egyik különlegességét, a flat white-ot – elmondhatatlanul finom volt! A kávét egy helyi pörkölő készítette.
 
Az elkövetkező hetekben napi szinten fedeztem fel új kávézókat és pörkölőket. Az ausztrálok különösen büszkék a specialty kávéikra, amelyek messze felülmúlják a kereskedelmi forgalomban kapható kávékat. A helyi kávékultúra annyira magával ragadott, hogy eldöntöttem: hosszabb időre is maradok.
 
Ezért beiratkoztam egy ausztrál egyetemre, ahol marketinget tanultam, hogy a kávékészítés technikai tudása mellett a kereskedelem világában is elmélyülhessek.

A marketing iskola elkezdésével szinte egyidőben a Seven Miles – Ausztrália egyik legnagyobb – kávépörkölő, kávés termékeket forgalmazó cégénél kezdtem el dolgozni, ahol közvetlen betekintést nyerhettem a cég sikerébe, az ausztrálok kedvenc kávéjának születésébe és olyan emberektől szerezhettem szakmai tapasztalatokat akik teljes életüket a minőségi kávéknak szentelték.
 
A Seven Milesnál megtanulhattam a helyi kávépörkölés technikáit, a kávékeverékekben szereplő kávék arányainak összefüggéseit, illetve tapasztalatot szereztem a vállalat működésében.
 
Ezek az évek formálták a kávéval kapcsolatos szemléletemet, és arra inspiráltak, hogy megalapítsam a Co/op Roastery Australia-t https:cooproastery.com.au, amely nemzetközi márkák képviseletével szolgálja ki a haladó otthoni és professzionális baristák igényeit – ugyanúgy, ahogy az európai piacon a Co/op Roastery Europe teszi a http://cooproastery.hu-n keresztül.
 
2024 tavaszán újabb nagy változás történt: összeházasodtam ausztrál barátnőmmel.








De az élet útjai kifürkészhetetlenek... további ausztrál kalandok helyett ismét Európában találtam magamat, mivel feleségemet cége áthelyezte Párizsba dolgozni.
 
Ez közelebb hozott Magyarországhoz, és új lehetőséget teremtett arra, hogy a kávépörkölési tudásomat Európában is hasznosítsam.
 
Célom, hogy Magyarországon is megismertessem az ausztrál pörkölés kultúráját, és megmutassam, milyen különleges élmény egy jól elkészített kávé.
 
Remélem, hogy a történetem inspirál másokat is, hogy felfedezzék a kávé világának sokszínűségét és gazdagságát.
 
Kóstolj bele a történetbe te is a Co/op Roastery új KOALA - Ausztrál pörkölésű kávéjával.


Comments

Popular posts from this blog

Où sont passées les spécialités café de Co/op Roastery❓ - Découvrez tout maintenant 🤫